Σελίδες από τη Χάρτα του Ρήγα με αναφορές στη Μάχη των Θερμοπυλών και τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας «συγκατοικούν» με θραύσματα από τον γλυπτό διάκοσμο του Παρθενώνα και του Ερεχθείου που γλίτωσαν από τον λόρδο Ελγιν. Τα σπαράγματα του πρώτου κορινθιακού κιονοκράνου στην ιστορία που εμφανίστηκε στον βαριά λεηλατημένο «Παρθενώνα της Πελοποννήσου», τον ναό του Επικούριου Απόλλωνα στις Βάσσες της Φιγαλείας, στέκουν πλάι στο πορτρέτο του Παπαφλέσσα, ο οποίος απεικονίζεται με αρχαιοπρεπή περικεφαλαία ως εξαρχαϊσμένος ήρωας. Η Ναυμαχία του Ναυαρίνου αποτυπώνεται πάνω σε ένα πορσελάνινο πολύχρωμο βάζο, οι λαβές του οποίου έχουν τη μορφή επιχρυσωμένων φτερωτών Νικών, ενώ ορισμένες από τις 60 φιλελληνίδες του Παρισιού εμφανίζονται σε λιθογραφία να συγκεντρώνουν χρήματα υπέρ του αγώνα των Ελλήνων κάτω από το έργο του Λουί Νταβίντ «Ο Λεωνίδας στις Θερμοπύλες».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ