Η ηλεκτροκίνηση θα δείξει τα… δόντια της την επόμενη πενταετία, με τις περισσότερες φίρμες να ετοιμάζουν μπαράζ μοντέλων που θα κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά – αλλά και με την τελευταία λέξη των plug-in (επαναφορτιζόμενων) υβριδικών τους μοντέλων. Και αυτό, για να προλάβουν και τη ζήτηση του αγοραστικού κοινού, που κάνει μια μεγάλη στροφή – χρόνο με τον χρόνο – στην ηλεκτροκίνηση (και κυρίως σε χώρες που αυτή συνοδεύεται από δυναμικά κίνητρα για την αγορά τους και υποδομές για τη φόρτισή τους). Χαρακτηριστικό παράδειγμα της στροφής των πελατών στην ηλεκτροκίνηση είναι και αυτό της Hyundai Motor, η οποία ανακοίνωσε ότι θα τριπλασιάσει τη διαθεσιμότητα του Kona Electric για τους πελάτες της στην Ευρώπη. Το αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο – και ένα από τα καλύτερα της αγοράς σε θέματα αυτονομίας – αναμένεται να μπει σε φάση παραγωγής τον ερχόμενο Μάρτιο. Η κατασκευή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της φίρμας στην Τσεχία. Οπως αναφέρει η Hyundai, η απόφαση αυτή για τον τριπλασιασμό της παραγωγής έγινε με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των ευρωπαίων πελατών της μάρκας. Η ζήτηση για το Kona Electric ξεπέρασε τις προσδοκίες και η αυξημένη παραγωγική ικανότητα αποσκοπεί να συμβαδίσει με την αυξανόμενη ζήτηση. Μέσα στο 2020 η κορεατική φίρμα θα εμπλουτίσει την γκάμα της με τρία σημαντικά μνοτέλα, που θα έχουν κοινό παρονομαστή τις μηδενικές εκπομπές ρύπων: Είναι το Kona Electric, το IONIQ Electric και το NEX – όχημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Από τα τρία σημαντικά «πράσινα» μοντέλα η Hyundai προσδοκά να πετύχει πάνω από 80.000 πωλήσεις.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ