Το βράδυ των εκλογών του Mαΐου 2019, ούτε ο πιο αισιόδοξος οπαδός του ΣΥΡΙΖΑ δεν θα περίμενε ότι ένα μήνα μετά, το ποσοστό του κόμματος θα ξεπερνούσε το 31%. Είχε προηγηθεί μια εκστρατεία επιθετική και με λάθος στόχευση, η οποία οδήγησε σε ένα πολύ αρνητικό αποτέλεσμα που εξέπληξε – μόνο – το επιτελείο του κ. Τσίπρα. Αν και στις 40 μέρες που μεσολάβησαν μέχρι τις εθνικές εκλογές επιχειρήθηκε μια πιο «catch-all» στρατηγική και το «με την Ελλάδα των πολλών», έγινε «όλοι μαζί», εντούτοις αυτό που απέπνεε η καμπάνια ήταν μια αντιπολιτευτική λογική, μια «ψυχοσύνθεση» που ταίριαζε πιο πολύ σε ένα αντιπολιτευόμενο κόμμα και όχι σε κόμμα που βρισκόταν στην εξουσία για σχεδόν 5 χρόνια (Α. Βενετή, Σ. Πουλακιδάκος, «Η Εφημερίδα των Συντακτών», 23/6/2019).
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ