Η Toyota, με εμπειρία δύο δεκαετιών στην υβριδική τεχνολογία, εξελίσσει τα μοντέλα της με αρωγό τους ηλεκτροκινητήρες που συνεργάζονται άριστα με τα μοτέρ βενζίνης. Σήμερα, η ιαπωνική φίρμα παρουσιάζει το νέο Yaris Hybrid, ένα εντελώς καινούργιο αυτοκίνητο τόσο σε σχεδίαση όσο και σε τεχνικό υπόβαθρο. Η τέταρτη γενιά του μικρού μοντέλου διαθέτει νέα σχεδίαση, ενώ η υβριδική εκδοχή έχει σημαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με τις εκδόσεις βενζίνης. Δείχνει πιο μυώδες, μεγαλύτερο σε όγκο και πλέον «πλέει» σε νέα σχεδιαστικά μονοπάτια. Σύμφωνα με την Τoyota πατάει σε νέα πλατφόρμα GA-B, πάνω στην οποία θα βασιστεί και το νέο κόμπακτ SUV που ετοιμάζει ήδη η ιαπωνική εταιρεία. Νέο είναι και το εσωτερικό του, που θα έχει περισσότερη τεχνολογία, με τα συστήματα υποβοήθησης να είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Σε διαστάσεις, το νέο Υaris στην υβριδική του εκδοχή είναι λίγο πιο μικρό – κατά πέντε χιλιοστά – ενώ φέρει μεγαλύτερο μεταξόνιο. Ακόμα, η νέα πλατφόρμα, σύμφωνα με την Τoyota, δίνει την ευκαιρία στον οδηγό να κάθεται λίγο πιο χαμηλά, με βελτιωμένη εργονομία. Επίσης, διαθέτει χαμηλότερο κατά 15 χιλιοστά κέντρο βάρους, κάτι που θα βελτιώσει την οδική του συμπεριφορά. Βελτιώσεις έχει δεχθεί και η στρεπτική ακαμψία του αυτοκινήτου, κάτι που θα συμβάλει στη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς. Στο εσωτερικό του χρησιμοποιούνται νέα υλικά, έχει αποκτήσει πιο λειτουργικό χώρο τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες, ενώ ο οδηγός θα πληροφορείται για τα πάντα από τη μεγάλη οθόνη 10 ιντσών, η οποία είναι τοποθετημένη στο κέντρο του ταμπλό, εκεί όπου φιλοξενούνται και όλες οι πληροφορίες για την πλοήγηση, τα συστήματα ψυχαγωγίας κ.ά. Οπως αναφέρει η ιαπωνική φίρμα, το νέο μοντέλο θα φέρει καινούργιο υβριδικό σύστημα 1,5 λίτρου (Hybrid Dynamic Force), που σε κάθε περίπτωση υπόσχεται καλύτερη απόδοση με την όσο δυνατόν πιο χαμηλή κατανάλωση ενέργειας. Συγκεκριμένα, το νέο υβριδικό σύνολο προσφέρει αυξημένη απόδοση κατά 15% ενώ η κατανάλωσή του είναι μειωμένη κατά 20%. Νέα είναι και η μπαταρία ιόντων λιθίου, που συμβάλλει στις καλύτερες επιδόσεις του μοντέλου – κυρίως στην επιτάχυνση -, ενώ η νέα μπαταρία είναι κατά 27% ελαφρύτερη από την μπαταρία νικελίου-μετάλλου υβριδίου που αντικαθιστά. Το νέο Yaris θα προσφέρεται σε έκδοση με υβριδική τεχνολογία, ενώ, επιπλέον, θα προσφέρεται σε εκδόσεις με τρικύλινδρους κινητήρες του 1,5 λίτρου και του 1 λίτρου. Οπως είναι γνωστό, το νέο Υaris, όπως και άλλα μοντέλα της Τoyota, δεν φέρουν πλέον ντίζελ κινητήρες. Το νέο μοντέλο θα κυκλοφορήσει στην αγορά στα μέσα του 2020.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ