Θρίλερ, ψυχόδραμα και μια διεισδυτική ματιά στην πολυπλοκότητα της γυναικείας ψυχοσύνθεσης. Ο «Εξαφανισμένος» («Madre», Γαλλία/Ισπανία, 2019), τελευταίο φιλμ του Ροντρίγκο Σορογκογέν – από τους πολύ καλούς σύγχρονους ισπανούς σκηνοθέτες ταινιών έντασης όπως το «Κανείς δεν μπορεί να μας σώσει» και ο «Εκπτωτος» που είδαμε το περασμένο καλοκαίρι -, είναι χωρίς αμφιβολία η ταινία που ξεχωρίζει αυτή την εβδομάδα και στην οποία αξίζει να δώσει κανείς σημασία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ