Μπετόβεν: Σονάτες για πιάνο έργα 78 και 106 «Hammerklavier», Πέτερ Ρέζελ, Eterna
Η Eterna υπήρξε μία από τις πιο ενδιαφέρουσες «μεσαίου» μεγέθους δισκογραφικές εταιρείες για κάποιες δεκαετίες, από τα μεταπολεμικά χρόνια μέχρι την εποχή της επανένωσης της Γερμανίας. Σήμερα, ο κατάλογός της υπάρχει κάτω από το λογότυπο της εξίσου ενδιαφέρουσας Berlin Classics. Το «ατύχημα» για την Eterna ήταν ότι επρόκειτο για ανατολικογερμανική εταιρεία. Και, όπως τα πάντα σε εκείνη τη χώρα μετά τον Οκτώβριο του 1990, έτσι και αυτή απορροφήθηκε από κάτι μεγαλύτερο δυτικό. Ατύχημα, καθώς ο κατάλογός της έπεσε για δεκαετίες στο ημίφως: πολύ σημαντικές ηχογραφήσεις της δεν έχουν δει ξανά το φως μέχρι και σήμερα. Αυτό αποκτά επιπλέον σημασία αν αναλογιστεί κανείς ότι μένοντας μακριά από τη διεθνοποίηση, η Ανατολική Γερμανία διατήρησε μετά τον Πόλεμο συγκριτικά πιο έντονο το παλιό αποτύπωμα της προπολεμικής γερμανικής μουσικής ταυτότητας από ό,τι η Δυτική.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ