Ενας φιλόσοφος, ο Τζορτζ Σανταγιάνα, το είχε διαπιστώσει νωρίς. Η διαφήμιση – είχε πει – είναι το μοντέρνο υποκατάστατο του επιχειρήματος, η λειτουργία της είναι να κάνει το χειρότερο να εμφανίζεται καλύτερο. Με τα χρόνια, και με την εξέλιξη του μάρκετινγκ σε αναπόσπαστο κομμάτι της πολιτικής, απέκτησε και την αντίστροφη λειτουργία: Χρησιμοποιείται για να κάνει το καλύτερο να εμφανίζεται χειρότερο – ή, για να ακριβολογούμε, χρησιμοποιείται για να μαυρίζει όσα κάνει ο πολιτικός αντίπαλος. Κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση, με διαφορά μόλις 11 ημερών, κατέφυγαν στα ιντερνετικά διαφημιστικά σποτ με πρώτο στόχο να εκπέμψουν τα μηνύματα που θέλουν να πάρει η κοινή γνώμη. Κάπως έτσι βρεθήκαμε με τις δύο όψεις του απολογισμού του πρώτου επταμήνου της μητσοτακικής διακυβέρνησης. Εκείνη του Μαξίμου, κι αυτή του ΣΥΡΙΖΑ. Αλλά και δύο επιπλέον, που δεν διακρίνονται με γυμνό μάτι όπως οι προηγούμενες.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ