Ηταν τέλη του 2015 όταν ο Κυριάκος Μητσοτάκης μιλούσε επίμονα για… reboot (επανεκκίνηση, ελληνιστί). Αναφερόταν στη ΝΔ ως υποψήφιος για την προεδρία ενός κόμματος που, όπως έλεγε ο ίδιος τότε, είχε πάρει διαζύγιο από τα παραγωγικά στρώματα της κοινωνίας και τους νέους. Η ίδια λέξη και διάφορες παραλλαγές της – rebranding, restart, ανανέωση για παράδειγμα – παραμένουν σήμερα στο μητσοτακικό λεξιλόγιο. Μόνο που δεν αφορούν πια τη γαλάζια παράταξη.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ