Ενα ιδιαιτέρως δυναμικό ελληνικό προϊόν στις ξένες αγορές συνεχίζουν να αποτελούν τα ψάρια με την ελληνική παραγωγής ψαριών ιχθυοκαλλιέργειας (τσιπούρα, λαβράκι) να παρουσιάζει αύξηση και η μερίδα του λέοντος της παραγωγής αυτής (78% – 80%) να κατευθύνεται σε αγορές του εξωτερικού.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ