Ενα ιδιαιτέρως δυναμικό ελληνικό προϊόν στις ξένες αγορές συνεχίζουν να αποτελούν τα ψάρια με την ελληνική παραγωγής ψαριών ιχθυοκαλλιέργειας (τσιπούρα, λαβράκι) να παρουσιάζει αύξηση και η μερίδα του λέοντος της παραγωγής αυτής (78% – 80%) να κατευθύνεται σε αγορές του εξωτερικού.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ