Με ανοικτά 35 αναψυκτήρια σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία – τα διπλάσια σε σύγκριση με προηγούμενες χρονιές – σε σύνολο 75 καταγεγραμμένων ετοιμάζεται να υποδεχθεί το υπουργείο Πολιτισμού τους επισκέπτες ενόψει της τουριστικής περιόδου που ξεκινά τον επόμενο μήνα. Στόχος είναι τα πωλητήρια να διαθέτουν επαρκή προϊόντα έτσι ώστε να σπάσει το φράγμα των 3,5 εκατ. ευρώ ετησίως, ποσό που αντιστοιχεί στα έσοδα από τον συγκεκριμένο τομέα κατά μέσο όρο την τελευταία δεκαετία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί μάλιστα ένας από τους μείζονος σημασίας αρχαιολογικούς χώρους στην Ελλάδα, η αρχαία Ολυμπία, όπου οι 650.000 επισκέπτες της κατά το 2019 δεν άφησαν ούτε 50 λεπτά ανά άτομο καθώς τα έσοδα από το πωλητήριο ανήλθαν σε μόλις 188.000 ευρώ, ενώ τα κέρδη από το αναψυκτήριο είναι μηδενικά καθώς δεν λειτουργεί εδώ και περίπου τέσσερα χρόνια.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ