Συνηθισμένο φαινόμενο στην Ελλάδα οι τιμές στην αμόλυβδη να παραμένουν στο ύψος τους κάθε φορά που κάνουν βουτιά οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου. Οπως και η τακτική των κυβερνήσεων να ρίχνουν τις ευθύνες για το παράδοξο αυτό στο «αόρατο χέρι» της κερδοσκοπίας, ενώ από τα επίσημα στοιχεία αποδεικνύεται ότι ο πρώτος και μεγαλύτερος κερδοσκόπος είναι το κράτος. Ετσι και τώρα, το υπουργείο Ανάπτυξης εξήγγειλε ελέγχους για την κερδοσκοπία. Καλά κάνει, αφού είναι γνωστό ότι πολλά παιχνίδια «παίζονται» στην αντλία σε βάρος των καταναλωτών. Αλλά ας μην κοροϊδευόμαστε. Οι φόροι αντιστοιχούν σήμερα στο 65% της τιμής της αμόλυβδης στη χώρα μας, καθώς τα καύσιμα ήταν πάντα ο εύκολος στόχος για την αύξηση των εσόδων του προϋπολογισμού απ’ όλες ανεξαιρέτως τις κυβερνήσεις στο παρελθόν. Με άλλα λόγια, για κάθε 100 ευρώ που ξοδεύει ο έλληνας καταναλωτής για να αγοράσει αμόλυβδη τα 65 πηγαίνουν στο κράτος. Πόσο λοιπόν φθηνότερη μπορεί να γίνει όταν από τη βουτιά των διεθνών τιμών επηρεάζεται μόνο το 1/3 της τελικής τιμής της; Ας σταματήσει αυτό το παραμύθι. Οσο οι φόροι στα καύσιμα παραμένουν υψηλά τόσο η βενζίνη θα «καίει» τους καταναλωτές.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ