Μπορεί το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης να αναβλήθηκε, ωστόσο οι δράσεις του δεν σταματούν. Ετσι, αποδεικνύοντας πως έχει γερά αντανακλασικά, έκανε την περασμένη Δευτέρα την επίσημη παρουσίαση των πρότζεκτ της Αγοράς του, ζωντανά και διαδικτυακά κι έγινε το πρώτο κινηματογραφικό φεστιβάλ που επιχειρεί κάτι τέτοιο. Στην παρουσίαση των 12 συνολικά παραγωγών του Thessaloniki Pitching Forum συμμετείχαν ταυτόχρονα 40 σκηνοθέτες, παραγωγοί, εκπρόσωποι καναλιών και κινηματογραφικών φεστιβάλ από 16 χώρες. Για τις ανάγκες του εγχειρήματος, στήθηκε μια ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα, η οποία συνέδεσε ζωντανά του συμμετέχοντες κινηματογραφιστές με τους ενδιαφερόμενους επαγγελματίες ενώ δύο μεγάλες οθόνες στα γραφεία του φεστιβάλ στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη μετέδιδαν την εικόνα. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, οι επαγγελματίες του χώρου είχαν την ευκαιρία να μάθουν για τα 12 σχέδια ντοκιμαντέρ που βρίσκονται στο αρχικό τους στάδιο κι αναζητούν χρηματοδότηση, συμπαραγωγή, διανομή ή πρεμιέρα σε διεθνή φεστιβάλ. Αυτή τη στιγμή όλοι τους αξιολογούν τις προτάσεις ώστε αύριο Πέμπτη 12 Μαρτίου να απονείμουν τα βραβεία και τα χρηματικά έπαθλα. Τις επόμενες δύο ημέρες με παρόμοιο τρόπο θα πραγματοποιηθεί και η δράση Docs in Progress με τη συμμετοχή 12 ντοκιμαντέρ σε εξέλιξη. Η καινοτόμος δράση του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, παράγωγο βέβαια και των περιορισμών λόγω κορωνοϊού, έφτασε μέχρι το αμερικανικό περιοδικό Variety, το οποίο έγραψε για την πρωτότυπη παρουσίαση της Αγοράς.