Και να φανταστεί κανείς ότι ο κορωνοϊός χτύπησε στην καλύτερη στιγμή του ψυχαγωγικού τομέα (κινηματογραφικές αίθουσες και οικιακή διασκέδαση), ο οποίος σημείωσε τα 101 δισ. εισπράξεις παγκοσμίως το 2019. Σύμφωνα με την έκθεση της MPA (Motion Picture Association), πρόκειται για μια πρωτιά. Το μεν box office έφτασε τα 42,5 δισεκατομμύρια δολάρια (ας σημειώσουμε ότι ήταν η χρονιά των «Joker», «The Lion King», «Εκδικητές: Η Τελευταία Πράξη»), η δε ψυχαγωγία μέσω οικιακών και κινητών συσκευών τα 58,8 δισ. δολ. (αύξηση 14% από το 2018). Οι συνδρομές μάλιστα σε υπηρεσίες streaming και online video άγγιξαν τα 863,9 εκατομμύρια παγκοσμίως, ενώ άνω του 85% των παιδιών και 55% των ενηλίκων είδαν προϊόν σε κινητά.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ