Για δεκαετίες η αγορά προβλήθηκε ως ο αποτελεσματικότερος μηχανισμός όχι απλώς οικονομικής διαχείρισης, αλλά και κοινωνικού εξορθολογισμού. Οι υποστηρικτές της επιμένουν ότι αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για να κατανεμηθούν πόροι, ότι επιτρέπει τη βέλτιστη κατανομή των προϊόντων εφόσον επιφέρει την εξισορρόπηση ανάμεσα σε προσφορά και ζήτηση, καθώς και ότι ο ανταγωνιστικός χαρακτήρας της επιτρέπει τη συνεχή βελτίωση των παρεχομένων προϊόντων και υπηρεσιών, εφόσον υπάρχει το κίνητρο της διεκδίκησης μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς (και κέρδους).

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ