Η τελευταία εβδομάδα επέφερε δραστικές αλλαγές σε ολόκληρο τον κόσμο – και ιδιαίτερα στην Ιταλία. Η ζωή μου ως δασκάλας του δημοτικού εδώ στην Τοσκάνη έχει έρθει τα πάνω κάτω. Εργάζομαι σε ένα ιδιωτικό διεθνές σχολείο εδώ και δύο χρόνια και αυτό άλλοτε σήμαινε ότι περπατούσα μέχρι το σχολείο, αλληλεπιδρούσα με συναδέλφους και δίδασκα στην αίθουσα – όλα αυτά έχουν γίνει τώρα μία διαδικτυακή, εικονική πραγματικότητα. Γίνονται πολλές συζητήσεις στο Ιντερνετ για το κατά πόσο ο κορωνοϊός θα φέρει μια νέα εποχή τηλε-εργασίας και e-learning. Και παρότι αρχικά τα παιδιά το λάτρεψαν, τα προβλήματα πολλαπλασιάζονται, πρωτίστως γιατί το μοντέλο αυτό ευνοεί τα παιδιά οικογενειών με πρόσβαση στην τεχνολογία, χώρο, και χρόνο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ