Η κρίση με την πανδημία του κορωνοϊού προκάλεσε μια έκρηξη στη ζήτηση για πληροφόρηση, η οποία ανέδειξε τον ρόλο και τη σημασία των δημοσιογράφων σε τέτοιου είδους καταστάσεις. Η κρίση αυτή όπως και άλλες αντίστοιχες, ειδικά όταν αφορούν θέματα δημόσιας υγείας, δημιουργούν υψηλή ζήτηση για πληροφόρηση καθώς τα ΜΜΕ συνιστούν σημαντικό παράγοντα για τη διαχείριση κρίσεων. Αναζητούμε να πληροφορηθούμε για να διαμοιραστούμε το περιεχόμενο αυτό αλλά και να διαμορφώσουμε αντίστοιχες συμπεριφορές. Τα ΜΜΕ στην περίπτωση αυτή δεν είναι αγωγοί πληροφόρησης, αντίθετα ορίζουν το πεδίο και ειδικά την αντίληψη της κρίσης και τη «συμπεριφορά» των πολιτών.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ