Τέσσερις στους πέντε από τους μεγάλους διαφημιζομένους σε όλον τον κόσμο αναβάλλουν τις καμπάνιες που είχαν προγραμματίσει, επειδή ψαλιδίζουν τους προϋπολογισμούς τους στην προσπάθεια να αντιμετωπίσουν το πλήγμα που έχουν δεχτεί οι επιχειρήσεις από την εξάπλωση της πανδημίας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ