Απροετοίμαστη να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου βρέθηκε η συντριπτική πλειονότητα των ελληνικών – δημόσιων και ιδιωτικών – μουσείων, χάνοντας έτσι τα μοναδικά έσοδα που θα μπορούσαν να μπουν στο ταμείο τους, καθώς πλέον μετρούν έναν μήνα κλειστά λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Oσα διέθεταν ήδη οργανωμένα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν δει τις παραγγελίες τους να αυξάνονται σε ορισμένες περιπτώσεις έως και 300%, γεγονός που ανακουφίζει τους υπευθύνους, οι οποίοι τις πρώτες ημέρες μετά την παύση λειτουργίας των μουσείων είδαν και τις ηλεκτρονικές παραγγελίες να καταβαραθρώνονται. «Είχαμε παραλάβει τα εποχικά προϊόντα για το Πάσχα στις αρχές Μαρτίου κι έτσι μπορούμε να ανταποκριθούμε στη ζήτηση που είναι αυξημένη κατά 300% σε σύγκριση με άλλες χρονιές την ίδια περίοδο» λέει στο «Νσυν» η υπεύθυνη πωλητηρίου του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης Θέκλα Φούντου. «Την πρώτη εβδομάδα δεχτήκαμε μόνο μία παραγγελία – 60 ευρώ για δύο βιβλία. Από τις 10 Απριλίου πηγαίνουμε καθημερινά στο μουσείο για να ανταποκριθούμε στη “βροχή” παραγγελιών. Ωστόσο δεν πιστεύω ότι τα έσοδα θα ισοφαρίσουν τις εισπράξεις που είχε το κατάστημα τέτοια εποχή άλλες χρονιές. Πιθανότατα θα μας προσφέρουν μια καλή ρευστότητα και την εμπειρία να διαχειριζόμαστε μεγάλο όγκο παραγγελιών σε λίγο χρόνο».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ