Στο αριστερό του χέρι κρατάει το χειρόγραφο με τη Missa Solemnis. Στο δεξί το μολύβι για σημειώσεις. Κοιτάζει μπροστά, σε άγνωστη κατεύθυνση, σαν να αναζητεί την πολυπόθητη έμπνευση. Στο φόντο διακρίνονται τα ίχνη ενός δάσους. Και ο ίδιος επιβάλλεται σαν δύναμη της φύσης. Είναι το μοναδικό πορτρέτο για το οποίο ο Μπετόβεν κάθισε μπροστά σε ζωγράφο, τον Γιόζεφ Καρλ Στίλερ, πριν από δύο αιώνες. Αυτή θα ήταν η εικόνα που θα αναπαραγόταν σε διαφορετικές εκδοχές από το 1820 ως τον Αντι Γουόρχολ και τις γραφιστικές εμπνεύσεις των ημερών μας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ