Η Λουίζα κοίταξε τα μπουκαλάκια με τα αρώματα που ήταν παραταγμένα στο ράφι της βιβλιοθήκης μόλις μπήκε στο γραφείο της διαφημιστικής εταιρείας την οποία διηύθυνε μαζί με τη συνέταιρό της. Διέκρινε εκεί και το αγαπημένο της brand: Hermès, αλλά και την κολόνια Istanbul, με τα καλλιγραφικά γράμματα στο περίβλημα και την ετικέτα. Σκέφτηκε να την ανοίξει και να τη χρησιμοποιήσει μιας και έφυγε εκείνο το πρωινό βιαστικά από το σπίτι και παρέλειψε να κάνει κάποιες καθημερινές κινήσεις. Της έλειπαν οι μικρές πολυτέλειες της ζωής της. Διαπίστωσε ότι ο αναγκαστικός εγκλεισμός είχε αφήσει ορισμένες κακές συνήθειες. Δεν περιποιόταν τον εαυτό της όπως παλιά, και αναγνώρισε ότι θα έπρεπε σιγά σιγά να βρει τη φόρμα της. Δεν είναι δυνατόν να κυκλοφορεί απεριποίητη στο κέντρο της Αθήνας. Ο χρόνος όμως ήταν τόσο πολύ περιορισμένος που δεν μπορούσε ούτε στο κομμωτήριο να πάει για να φροντίσει το μαλλί της. Αλλωστε, προς το παρόν άλλες ήταν οι προτεραιότητες. Θα έπρεπε να ανακτηθεί ο χαμένος χρόνος και να μπει η εταιρεία σε νέους ρυθμούς, να ξανακερδηθεί η εμπιστοσύνη των πελατών. Να εφαρμοστούν καινούργια πρότζεκτ. Να λαδωθεί η μηχανή, όπως συνήθως λέγεται.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ