Να αλλάξει το εκπαιδευτικό σύστημα; Εκ βάθρων. Οχι όμως να αλλάζει ξανά και ξανά για να μένει στο τέλος το ίδιο. Οχι τη μία χρονιά να συνυπολογίζονται οι βαθμοί του Λυκείου για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, την επόμενη να μην υπολογίζονται και τη μεθεπόμενη να επανυπολογίζονται. Ούτε τα Λατινικά να παίζουν πινγκ-πονγκ με την Κοινωνιολογία στα εξεταζόμενα μαθήματα ή η βάση του «10» να γίνεται λάστιχο όχι μόνο από διαφορετικές κυβερνήσεις αλλά και από διαφορετικούς υπουργούς της ίδιας κυβέρνησης. Δεν γίνεται έτσι καλύτερο το εκπαιδευτικό σύστημα. Αντίθετα, γίνεται χειρότερο για λόγους που είναι προφανείς. Δεν μπορεί τη μία χρονιά να αναλύεις το πινγκ-πονγκ ως κοινωνιολογικό φαινόμενο και την άλλη να αποστηθίζεις το πινγκ-πονγκ στα λατινικά.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ