Οπως είναι γνωστό, το υπουργείο Παιδείας έχει δώσει στη δημόσια διαβούλευση νομοσχέδιο «για την αναβάθμιση του σχολείου». Περιέχει ενδιαφέροντα στοιχεία σε τέσσερις κατευθύνσεις. Κατεύθυνση πρώτη: επιδιώκεται η συσχέτιση του σχολείου με τη ζωή και τα σημερινά προβλήματά της. Κατεύθυνση δεύτερη: ενισχύεται η διδασκαλία χρήσιμων πραγμάτων για τη σύγχρονη ζωή (αγγλικά από το νηπιαγωγείο, γενικώς ξένες γλώσσες, πληροφορική) και μαζί γίνεται προσπάθεια επαφής με τμήματα της κλασικής γραμματείας και με «κόντρα μαθήματα» στα μαθήματα γενικής επιλογής, σε μια προσπάθεια διεύρυνσης της σχέσης με τη γνώση και με την κριτική σκέψη και καταπολέμησης του λειτουργικού αναλφαβητισμού. Κατεύθυνση τρίτη: εντείνεται η αξιολόγηση των μαθητών (δειλά, γίνεται προετοιμασία για δημιουργία αντικειμενικών δομών αξιολόγησης και των εκπαιδευτικών, που όταν προετοιμαστεί και προωθηθεί θα φάει η μύγα σίδερο) και θα ξαναγράφεται η διαγωγή των μαθητών στους τίτλους σπουδών. Κατεύθυνση τέταρτη: υπάρχει πρόνοια για την ενίσχυση της αριστείας σε όλη τη σχολική κλίμακα, ενώ αυξάνονται τα πρότυπα και τα πειραματικά, με προοπτική να γίνουν περισσότερα την επόμενη χρονιά.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ