Ο Καρτέσιος είχε διατυπώσει καθοριστικά το πνεύμα των νέων καιρών, λέγοντας: «Αμφιβάλλω για όλα, για το μόνο που δεν αμφιβάλλω είναι η αμφιβολία μου». Με αυτή την επαναστατική για την εποχή του θέση ερχόταν να θέσει σε επιστημονική, ορθολογιστική βάση την «απιστία», την αμφιβολία του Αποστόλου Θωμά. Ο Χριστός, μετά την Ανάσταση από του τάφου και αφού οι τρεις γυναίκες είχαν πεισθεί με τη διαβεβαίωση του Αγγέλου που είχε αποκυλήσει την πέτρα του τάφου, επισκέπτεται ξαφνικά το καταφύγιο, στο οποίο είχαν κρυφτεί, για τον «φόβο των Ιουδαίων», οι έντρομοι μαθητές. Ολοι έκπληκτοι τον υποδέχονται, έχοντας πεισθεί από την είδηση των τριών γυναικών που είχαν ήδη πεισθεί από τη διαβεβαίωση του Αγγέλου. Ενας μαθητής, ο Θωμάς, πείστηκε μόνον, αφού βεβαιώθηκε με την ψηλάφηση των χειρών και των πόδων του Ιησού, για να βεβαιωθεί από την έρευνα και την έμπρακτη επαλήθευση του «τύπου των ήλων», τα σημάδια που είχαν αφήσει στο σώμα του Κυρίου τα καρφιά των σταυρωτήδων του.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ