Θυμάστε την πρώτη εικόνα από τον πραγματικό κόσμο που σήμανε την αύξηση καταναλωτικών αγαθών στην αρχή του κορωνοϊού; Ναι, ήταν τα άδεια ράφια με το χαρτί υγείας, στιγμιότυπο που προκάλεσε έως και αναλύσεις για την ψυχολογία του πλήθους την ώρα της κρίσης. Κι ύστερα ήταν οι μάσκες, τα αντισηπτικά χεριών, τα ζυμαρικά και οι κονσέρβες. Τι συνέβαινε, άραγε, την ίδια στιγμή στον άυλο κόσμο, εκείνο των ψηφιακών υπηρεσιών; Δεν είναι να κομίζει κανείς γλαύκα στην Αθήνα τέτοιες ώρες ούτε να ανακαλύπτει την πυρίτιδα: τις ώρες του εγκλεισμού λοιπόν, η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών στράφηκε στο streaming, απολαμβάνοντας ταινίες, σειρές και ντοκιμαντέρ στο Netflix. Οταν έπρεπε δε να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της τηλεργασίας, η πλατφόρμα του Zoom είχε την τιμητική της επιτρέποντας βιντεοσυσκέψεις με πολλαπλούς χρήστες ταυτόχρονα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ