Μια μετάλλαξη προέδρου Κυριάκου και κυβέρνησης επισημαίνω. Μικρή. Αλλά υπαρκτή. Μακάρι και παροδική. Θα την αποδώσω στη μονοθεματική ενασχόληση με τον κορωνοϊό, την πανδημία και το πλήθος των επιπτώσεών της. Δεν επιθυμώ να σκεφθώ οτιδήποτε άλλο. Δεν είναι και σώφρον, εδώ που τα λέμε. Αναφέρομαι στη βαριά, όσο να πεις, καταγγελία περί της παρείσφρησης σε Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, από αυτές που εκδίδονται αβέρτα κουβέρτα με αφορμή τον κορωνοϊό, διατάξεως η οποία αναθέτει σε ιδιωτική εταιρεία υπό την επωνυμία Marketing Greece το σύνολο της διαφημιστικής καμπάνιας της χώρας – δουλειά που κατά το παρελθόν ήταν της αρμοδιότητος του ΕΟΤ, αλλά και περιφερειών, δήμων κ.λπ. που είχαν να προμοτάρουν ένα ή περισσότερα τουριστικά προϊόντα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ