Οπως διαπιστώνεται, το αύριο του βιβλίου βρίσκεται σε μια καμπή. Ο μεγάλος αριθμός των τίτλων έχει κάνει περισσότερο ανταγωνιστική την αγορά, χωρίς να είναι σίγουρο ότι θα αντέξουν όλοι. Ενα από τα σημαντικά στοιχεία της περιόδου που διανύουμε, όπως εκφράστηκε και μέσα στην καραντίνα, είναι πως μεγάλη μερίδα του κοινού αισθάνεται ότι συμπιέζεται από ένα fake περιβάλλον. Ο καταναλωτής αναζητεί λοιπόν ένα βιβλίο που δεν θα τον κοροϊδέψει. Το αποτύπωμά του να είναι γνήσιο. Από την άλλη μεριά, η πληροφορία τείνει να αντικαταστήσει τη γνώση και το «σκρόλινγκ» του ποντικιού στον υπολογιστή, το διάβασμα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ