Το νομοσχέδιο για την «αναβάθμιση της παιδείας» αποτυπώνει την εφαρμογή τμημάτων του κυβερνητικού προγράμματος, αλλά δεν βρίσκεται σε συγχρονισμό με τη νέα πραγματικότητα της επέλασης, ελέω πανδημίας, της ψηφιακής τεχνολογίας ακόμη και στην Ελλάδα της πολύ χαμηλής επίδοσης DESI (ψηφιακός μετασχηματισμός κοινωνίας και οικονομίας). Πράγματι, διορθώνονται αρκετά από τα κακώς κείμενα της προηγούμενης κυβέρνησης, με τρεις υπουργούς χωρίς ενιαία εκπαιδευτική πολιτική όπως διαμορφώνεται με αφορμή την πανδημία. Πρόκειται για ζητήματα όπως η θεσμική αναδιοργάνωση και η επέκταση του θεσμού των Πειραματικών και Προτύπων Σχολείων, η ίδρυση και λειτουργία ξενόγλωσσων προγραμμάτων σπουδών από τα πανεπιστήμια για την προσέλκυση αλλοδαπών φοιτητών (και η μέριμνα για την εγκατάστασή τους), η Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, τα νέα κριτήρια για μετεγγραφές φοιτητών και άλλες διατάξεις για το πρόγραμμα σπουδών και τις εξετάσεις στη βασική εκπαίδευση.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ