Στις έρευνες που ήδη καταγράφουν παγκοσμίως τις καταναλωτικές συμπεριφορές την περίοδο της πανδημίας, στην κατηγορία των τροφίμων είναι ένα υλικό που καταγράφει τη μεγαλύτερη αύξηση στην κατανάλωση στη Δύση, τόσο πολύ που, σε κάποιες μεγάλες χώρες, οι παραγωγοί αναγκάστηκαν να αυξήσουν την παραγωγή τους για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στη ζήτηση. Δεν είναι κάτι συναρπαστικό, είναι τελείως αυτονόητο και βασικό και είναι μια από τις αρχαιότερες πρώτες ύλες που ανακάλυψε ο άνθρωπος: το αλεύρι. Η αύξηση οφείλεται στο ότι ο κόσμος ψήνει. Ψήνει γλυκά, για να διασκεδάσει την κλεισούρα του με την πιο νόμιμη εθιστική ουσία που έχουμε (γιατί νομίζετε ότι μας «φτιάχνει» τόσο η ζάχαρη;), ψήνει ζύμες και πίτσες και, κυρίως, ψωμιά. Η μόδα της εποχής είναι τα ψωμιά. Εύκολα ψωμιά με φαρίνες που τα κοιτάς μην τα ματιάξεις ελπίζοντας να φουσκώσουν μέσα στον φούρνο, ψωμιά με μπίρες, με σόδες και – οι βασιλιάδες όλων – ψωμιά με προζύμι, αεράτα, γιαγιαδίσια, της υπομονής, με μια ψίχα όμορφη, σαν αφηρημένη τέχνη.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ