Είναι αυτό που έλεγαν πως έλειπε από την εκπαιδευτική διαδικασία. Η σχέση με την πραγματική ζωή. Με τις εκφάνσεις της καθημερινότητας. Με το βίωμα. Η γνώση που δεν είναι αποστειρωμένη, σχεδόν ξένη με τον μεγάλο κόσμο, αλλά συνδεδεμένη με αυτόν. Αλλά τώρα που οι μαθητές επιστρέφουν σε αυτές τις συνθήκες στα σχολεία; Μήπως ο τρόπος που γίνεται το μάθημα είναι από μόνος του ένα μάθημα; Ενα μάθημα που, σαν όλα τα σύγχρονα μαθήματα, συνδυάζει περισσότερες επιστήμες;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ