Την Κυριακή το πρωί το σποτ της Πολιτικής Προστασίας με τον Χρήστο Λούλη είχε περί τα 3,5 χιλιάδες dislikes στο Youtube και μόλις 156 likes. Οι χρήστες των σόσιαλ μίντια είχαν αποφανθεί: είναι σεξιστικό. Γιατί υπονοεί πως μια γυναίκα χρειάζεται έναν μάτσο άνδρα δίπλα της για να της εξηγήσει τα προφανή. Ας πάρουμε ως υπόθεση εργασίας ότι πράγματι αναπαρήγαγε ένα από τα αγαπημένα στερεότυπα των απανταχού σεξιστών, εκείνο της χαζογκόμενας – παρότι υπάρχει πάντα και το αντίστροφο, αυτό της γυναίκας που μανιπουλάρει με ευκολία το άλλο φύλο υποδυόμενη τη χαζογκόμενα. Θα έπρεπε, άραγε, να ενοχλήσει τόσο μια ανέμπνευστη διαφήμιση; Οχι, γιατί οι γυναίκες έχουν – για να το πούμε με έναν αγγλοσαξονικό ιδιωματισμό, στον οποίο οι ταλιμπάν της πολιτικής ορθότητας θα μπορούσαν να ανιχνεύσουν σεξισμό – μεγαλύτερα ψάρια να τηγανίσουν. Εχουν, δηλαδή, σημαντικότερες διακρίσεις να καταπολεμήσουν. Οπως, να σπάσουν το γυάλινο ταβάνι στα γραφεία τους. Εκεί όπου συνήθως οι προϊστάμενοι είναι άνδρες, κι αυτές σπάνια προάγονται ακόμη κι αν κάνουν εξίσου καλά – ή και καλύτερα – τη δουλειά.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ