Ηταν η δεύτερη «απότομη» ψηφιοποίηση για την ελληνική κοινωνία. Η πρώτη έγινε το 2015 με τα capital controls. Τότε αφορούσε κυρίως τις τραπεζικές συναλλαγές μας. Αυτή τη φορά άγγιξε και το Δημόσιο. Και αυτό είναι μια ευκαιρία που δεν πρέπει να πάει χαμένη. Δεκάδες υπηρεσίες παρέχονται πλέον με μερικά «κλικ» στον υπολογιστή, γλιτώνοντας χιλιάδες ώρες αναμονής για χιλιάδες ανθρώπους, άπλετο χρόνο που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί δημιουργικά, νεύρα στα πρόθυρα κλονισμού. Το πρώτο βήμα έγινε, ας συνεχιστεί αποφασιστικά. Είναι κάτι που το χρειαζόμαστε. Με μία, όμως, επισήμανση: ας μεριμνήσει το κράτος για όσους δεν έχουν πρόσβαση στα διαδικτυακά εργαλεία κι ας μη σκεφθεί κανείς ως «περιττούς» τους εργαζόμενους του Δημοσίου σε αυτή τη νέα ψηφιακή εποχή. Κενά υπάρχουν πολλά, ζωτικές υπηρεσίες «στενάζουν» και επείγει να αρθούν άμεσα στο ύψος των αναγκών.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ