Το ζήτημα έχει δύο βασικές πτυχές: την υγειονομική πτυχή με τη θεωρητική (εισήγηση της ειδικής επιτροπής του υπουργείου Υγείας με τους κανόνες και τους τρόπους αντιμετώπισης των πρακτικών προβλημάτων) και πρακτική (η εφαρμογή των κανόνων στην πράξη σε επίπεδο σχολικής μονάδας και τάξης) της διάσταση και την παιδαγωγική πτυχή. Από τη στιγμή που το υπουργείο Παιδείας θα μετατρέψει την εισήγηση της επιτροπής σε απόφαση αναλαμβάνει την ευθύνη της επίλυσης των πρακτικών προβλημάτων (ιδιαίτερα εκείνων που σχετίζονται με τις συνθήκες υγιεινής, π.χ., καθαρισμός, απολυμάνσεις, αντισηπτικά κ.λπ., σύμφωνα με τις προβλέψεις) σε συνεργασία με τα σχολεία φυσικά και τους δήμους. Εφόσον η υγειονομική επιτροπή κρίνει ότι τα σχολεία μπορούν να επαναλειτουργήσουν τηρώντας συγκεκριμένους κανόνες, αυτό πρέπει να γίνει. Η παιδαγωγική πλευρά του θέματος συνηγορεί σε αυτό αναφανδόν.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ