Σε ένα τηλεγράφημα που εστάλη από τη Νότια Γαλλία τον Μάρτιο του 1925 στο γραφείο του εκδότη Scribner στη Νέα Υόρκη, ο Φράνσις Σκοτ Φιτζέραλντ φώναξε τη νέα έμπνευση για το τρίτο του μυθιστόρημα από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού: «CRAZY ABOUT TITLE UNDER THE RED WHITE AND BLUE STOP WHART WOULD DELAY BE». Ευτυχώς, ο εκδότης του ήταν πολύ απασχολημένος στη διαδικασία έκδοσης του «Υπέροχου Γκάτσμπι» για να κάνει οποιεσδήποτε αλλαγές. Ωστόσο η φράση λειτουργεί καλύτερα ως τίτλος σε μια νέα μελέτη για την κληρονομιά του μυθιστορήματος, την οποία υπογράφει ο διάσημος θεωρητικός πολιτισμικών σπουδών Γκρέιλ Μάρκους. Στο βιβλίο του «Under the Red White and Blue» (Yale University Press) υποστηρίζει ότι ο Υπέροχος Γκάτσμπι ζει σχεδόν έναν αιώνα μετά τη χλιαρή υποδοχή της έκδοσής του, επειδή λειτουργεί τόσο ως σύμβολο όσο και ως κριτική των διαφόρων πτυχών του Αμερικανικού Ονείρου – πατριωτισμός, πλούτος, διάψευση, επιδίωξη της ευτυχίας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ