Η πανδημία του κορωνοϊού ανέδειξε την ψηφιακή εκπαίδευση από μια εκπαιδευτική πολυτέλεια σε δομικό στοιχείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τα σχολεία μας, οργανωμένα για την εποχή των προηγούμενων βιομηχανικών επαναστάσεων όπου η τυποποίηση και η συμμόρφωση ήταν οι κυρίαρχες νόρμες, χωρίς ψηφιακές υποδομές και δυνατότητες, αδυνατούν να παρακολουθήσουν τις εξελίξεις σε έναν κόσμο που κινείται σε fast forward και απαιτεί την οικοδόμηση μιας κουλτούρας που επιτρέπει να μάθουμε πώς να μαθαίνουμε, για όλη τη διάρκεια της ζωής μας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ