Διπλή «σημαία» τουρισμού και μεταρρυθμίσεων σηκώνει ο Πρωθυπουργός έχοντας αποφασίσει να εντείνει τις στοχευμένες παρεμβάσεις του σε διεθνή φόρα και ξένα μέσα ενημέρωσης, στο πλαίσιο άτυπης διεθνούς «εκστρατείας» για την αλλαγή του ψυχολογικού κλίματος στην πρώτη μετά πανδημία περίοδο και την κεφαλαιοποίηση της θετικής εικόνας της Ελλάδας. Το πρότζεκτ «τουρισμός» αναδεικνύεται για το πρωθυπουργικό επιτελείο το πιο κρίσιμο – έπειτα από εκείνο της διαχείρισης της υγειονομικής κρίσης -, ωστόσο διαφαίνεται καθαρά πλέον η βούληση του Κυριάκου Μητσοτάκη να επαναφέρει εμφατικά το μήνυμα «επενδύστε στην Ελλάδα», δηλαδή το αφήγημα περί ολικής επιστροφής.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ