Στην ιστορία του σινεμά πολλοί κινηματογραφικοί σκηνοθέτες έχουν ποικιλοτρόπως με το έργο τους πραγματευτεί την ιδέα της μοναξιάς στο Διάστημα – από τον Στάνλεϊ Κιούμπρικ στο «2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος» ως τον Ρίντλεϊ Σκοτ στο «Αλιεν» και προσφάτως τον Αλφόνσο Κουαρόν στο «Gravity». Οι συνθήκες όμως που φέρνουν σε αυτό το σημείο τους δύο ήρωες της ταινίας «Passengers» (ΗΠΑ, 2016) του Μόρτεν Τίλντρουμ, που αύριο Σάββατο στις 22.50 κάνει πρεμιέρα στο Mega, είναι επίσης ασυνήθιστες: μαζί με 4.998 ακόμη ανθρώπους η Ορόρα (Τζένοφερ Λόρενς) και ο Τζιμ (Κρις Πρατ) είναι συνοδοιπόροι σε ένα ταξίδι διάρκειας 120 χρόνων με προορισμό έναν πολύ μακρινό πλανήτη, στον οποίο οι Γήινοι έχουν αρχίσει να μετοικούν. Μια μηχανική βλάβη όμως διακόπτει την αφύπνιση του Τζιμ 90 χρόνια νωρίτερα από τη χρονιά που ήταν προγραμματισμένη κι εκείνος, μην μπορώντας να διαχειριστεί τη μοναξιά, τη «σπάζει» ανορθόδοξα. Οπότε η Ορόρα μπαίνει στο προσκήνιο και μαζί της ένα love story «πάνω» στo οποίo ο Τίλντουμ χτίζει τους χαρακτήρες του, επισημαίνοντας συγχρόνως πόσο εύθραυστη αποδεικνύεται η υψηλή τεχνολογία… Πάντα το Σάββατο (20.50), το τρίο των «Αγγέλων του Τσάρλι» («Charlie’s angels», ΗΠΑ, 2000) εφορμά και στον κινηματογράφο μετά την τηλεοπτική ιστορία που έγραψαν στις δεκαετίες του 1979 και 1980. Με το μυστηριώδες αφεντικό που δεν εμφανίζεται ποτέ και βρίσκει πάντοτε έξυπνους τρόπους για να αποφεύγει τις πρόσωπο με πρόσωπο συναντήσεις με τους πελάτες του, ο «Αγγελοι», με τα πρόσωπα πλέον των Ντριου Μπάριμορ, Κάμερον Ντίαζ και Λούσι Λιου, θα χρησιμοποιήσουν όλα τα σωματικά τους… όπλα, την επικίνδυνη γοητεία αλλά και τα high-tech gadgets προκειμένου να φέρουν την αποστολή τους εις πέρας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ