Αναλαμβάνει τη θέση του επιμελητή των εικαστικών εκθέσεων του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλησης και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων αμέσως μετά τη λήξη του lockdown ο Χριστόφορος Μαρίνος και καλείται να αφήσει το δικό του αποτύπωμα στον συγκεκριμένο χώρο. Και μάλιστα σε μια χρονιά που προμηνύεται συναρπαστική – όπως ο ίδιος τη χαρακτηρίζει -, με τα εγκαίνια της Εθνικής Πινακοθήκης, τη διεξαγωγή της Μπιενάλε της Αθήνας και το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης που θα έχει πάρει πλέον τον δρόμο του. «Είναι τεράστια πρόκληση διότι είναι πολύ απαιτητική θέση. Οποιος την αναλαμβάνει πρέπει να συνδυάζει πολλές δυνατότητες και ενδιαφέροντα που καλύπτουν τους τομείς και της Εθνικής Πινακοθήκης και του ΕΜΣΤ και ενός Μουσείου Λαϊκού Πολιτισμού. Θα πρέπει δηλαδή να παίζει σε πολλά ταμπλό. Υπάρχει όμως και ένα δεύτερο σκέλος πρόκλησης που αφορά τη συγκυρία. Τι μπορεί να κάνει κάποιος στις δεδομένες συνθήκες; Και υπάρχουν τα χρήματα για να υλοποιήσει όσα σχεδιάζει;» λέει στο «Νσυν» ο δραστήριος ιστορικός τέχνης – γνώριμος σε πολλούς και από την εμπλοκή του στην Μπιενάλε της Αθήνας – που θα έχει κατά κύριο λόγο την ευθύνη του εκθεσιακού προγραμματισμού στη Δημοτική Πινακοθήκη, στο Κέντρο Τεχνών, στο Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και στο Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα», ενώ δράσεις ενδιαφέρεται να διοργανώσει επίσης στη Δημοτική Βιβλιοθήκη και στον δημόσιο χώρο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ