Τα ξενοδοχεία δωδεκάμηνης λειτουργίας, μετά από αρκετό διάστημα, άνοιξαν και πάλι. Μονάδες φιλοξενίας στα αστικά κέντρα, πολυτελείς και λιγότερο πολυτελείς, αναμένουν τους επισκέπτες. Πελάτες οι οποίοι θα θελήσουν (εφόσον ξεκινήσουν οι πτήσεις στις 15 Ιουνίου) να κάνουν διακοπές σε πόλεις της χώρας μας (για πολλούς αποτελούν τα ξενοδοχεία πόλης το «πέρασμα» πριν πετάξουν σε νησιωτικούς προορισμούς) κάνοντας βόλτες στα αρχαιολογικά και άλλα spots. Οι ιδιοκτήτες των ξενοδοχειακών συγκροτημάτων έμοιαζαν όμως απαισιόδοξοι. Οι πελάτες είναι από ελάχιστοι έως ανύπαρκτοι. Κρατήσεις δεν υπάρχουν για τους επόμενους «καυτούς» μήνες του καλοκαιριού. Το θέμα είναι ότι εκτός από τους ταξιδιώτες τις πόρτες των ξενοδοχείων δεν περνάνε πλέον ούτε οι λεγόμενοι εξωτερικοί πελάτες. Αυτοί δηλαδή οι οποίοι έδιναν τα επαγγελματικά ραντεβού τους στα café και εστιατόρια των ξενοδοχείων ή απλά τους άρεσε να πάρουν ένα ρόφημα σε χώρο όμορφο, πολιτισμένο, με επαγγελματικό service. Οι συγκεκριμένοι επισκέπτες, οι οποίοι φρόντιζαν να βοηθούν σε σημαντικό βαθμό τις ξενοδοχειακές μονάδες, έχουν επίσης εξαφανιστεί. Η «εξαφάνισή» τους έχει δημιουργήσει… έντονο αίσθημα νοσταλγίας στο προσωπικό.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ