«Ακόμα και την εποχή του κορωνοϊού, το έμφραγμα δεν μπορεί να περιμένει». Σύνθημα το οποίο ακούγεται διά στόματος Ιεροκλή Μιχαηλίδη και είναι το μότο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας που οργάνωσε προσφάτως η Ελληνική Καρδιολογική Εταιρεία. Ετυχε να πέσω μπροστά του σε διαδικτυακό «σερφάρισμα» και οφείλω να παραδεχτώ ότι είναι ένα σποτ που με εντυπωσίασε – αν και συνήθως δεν «ψαρώνω». Πρόκειται για μια όντως πολύ έξυπνη διαφημιστική προσπάθεια που διαρκεί περίπου 60 δευτερόλεπτα, που είναι φτιαγμένη με επαγγελματίες ηθοποιοί οι οποίοι δούλεψαν για ένα καλό σκοπό – υποψιάζομαι αφιλοκεδώς.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ