Πρώτο «σκαλί» της κυβερνητικής στρατηγικής, την οποία σκοπεύει να ξεδιπλώσει μέσα στο καλοκαίρι, αποτελεί προσωπικά για τον Πρωθυπουργό η προγραμματισμένη για απόψε παρουσίαση της τουριστικής καμπάνιας, δέκα μέρες πριν από την έναρξη μιας πρωτόγνωρης σεζόν με δεδομένες αλλά προς το παρόν απροσδιόριστες απώλειες. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αποφάσισε να πατήσει ο ίδιος το κουμπί «restart» για το στοίχημα της Ελλάδας να κερδίσει «το μεγαλύτερο κομμάτι από την ευρωπαϊκή πίτα του τουρισμού», ενώ οι πρωθυπουργικές κινήσεις θα ενταθούν με διαδοχικές διαδρομές του εντός συνόρων στα επόμενα 24ωρα, αλλά και εκτός μετά τα μέσα Ιουνίου.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ