«Αρχές». «Καλλιτέχνης». «Εργαζόμενοι». «Πολιτεία». «Αισιοδοξία». Είναι ίσως οι λέξεις που ακούγονται πιο συχνά σε μία εφ’ όλης της ύλης συζήτηση με τον καλλιτεχνικό διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου, ο οποίος αυτή την περίοδο οργανώνει τις πρόβες για τους «Πέρσες» του Αισχύλου, που κατεβαίνουν στην Επίδαυρο στις 24 – 26 Ιουλίου. Ουσιαστικά ο Δημήτρης Λιγνάδης σκηνοθετεί μία από τις πρώτες Covid safe παραστάσεις αρχαίου δράματος κατά τη σταδιακή επαναφορά στην «κανονικότητα», και αυτό, όπως εξηγεί, μπορεί να έχει παγκόσμιο αντίκρισμα μέσω ενός οργανωμένου live streaming. Την ίδια πρόθεση εκφράζει και για τη δεύτερη παραγωγή του Εθνικού στην Επίδαυρο, τη «Λυσιστράτη» του Αριστοφάνη, σε σκηνοθεσία Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου (31/7). Και έπεται συνέχεια, καθώς η πρώτη κρατική σκηνή συμμετέχει στο πρόγραμμα «Ολη η Ελλάδα, ένας πολιτισμός» του υπουργείου Πολιτισμού με τρία δρώμενα. Το «Αθηναίων Πολιτεία» (Βασίλης Παπαβασιλείου) για την περιπετειώδη πορεία του αθηναϊκού πολιτεύματος προς τη δημοκρατία, τις αφηγήσεις ξένων περιηγητών στην τουρκοκρατούμενη, προεπαναστατική και μετεπαναστατική Ελλάδα (Νατάσα Τριανταφύλλη) και «Το αμάρτημα της μητρός μου» (Δανάη Ρούσου, Ρένα Κυπριώτη).
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ