Οι ψηφιακές δυνατότητες απόκτησης ενός αυτοκινήτου απέκτησαν νόημα και ουσία την περίοδο της καραντίνας, ενώ συνεχίζουν να ανεβάζουν τα… κλικ, μιας και ολοένα και περισσότεροι υποψήφιοι αγοραστές ή ενδιαφερόμενοι προτιμούν το Διαδίκτυο, για την αγορά του καινούργιου τους ΙΧ. Ηδη αρκετές αντιπροσωπείες προσφέρουν τις πλέον αναβαθμισμένες ψηφιακές πλατφόρμες, όπου ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να δει, να επιλέξει το μοντέλο της αρεσκείας του, με όλες τις παραμέτρους σε εξοπλισμό, κινητήρες και τις εξατομικευμένες λύσεις που προτείνουν οι κατασκευαστές.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ