Οι ψηφιακές δυνατότητες απόκτησης ενός αυτοκινήτου απέκτησαν νόημα και ουσία την περίοδο της καραντίνας, ενώ συνεχίζουν να ανεβάζουν τα… κλικ, μιας και ολοένα και περισσότεροι υποψήφιοι αγοραστές ή ενδιαφερόμενοι προτιμούν το Διαδίκτυο, για την αγορά του καινούργιου τους ΙΧ. Ηδη αρκετές αντιπροσωπείες προσφέρουν τις πλέον αναβαθμισμένες ψηφιακές πλατφόρμες, όπου ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να δει, να επιλέξει το μοντέλο της αρεσκείας του, με όλες τις παραμέτρους σε εξοπλισμό, κινητήρες και τις εξατομικευμένες λύσεις που προτείνουν οι κατασκευαστές.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ