Δρόμοι της Αθήνας δεν είναι μόνο οι γύρω από την πλατεία Συντάγματος και την Ομόνοια. Είναι και οι περιφερειακές οδοί του Λυκαβηττού και του λόφου του Φιλοπάππου, τους οποίους το διάστημα της καραντίνας είδαμε να αδειάζουν από αυτοκίνητα και να γεμίζουν από κατοίκους. Τι θα μπορούσε να συμβεί αν αυτή η πρωτόγνωρη συνθήκη απόδοσης περισσότερου δημόσιου χώρου στους πεζούς συνεχιζόταν με την επιστροφή μας στους ρυθμούς της πόλης; «ΤΑ ΝΕΑ» συνεχίζουν την αρχιτεκτονική συζήτηση για θέματα που αφορούν τη νέα πραγματικότητα και παρουσιάζουν την πρόταση της ομάδας en-route-architecture, για τη μονοδρόμηση των περιφερειακών του Λυκαβηττού και του Φιλοπάππου.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ