Από τις 10 ώρες μιας ημερήσιας εκδρομής με καθαρά διεθνές… target group, σημασία – για την κυβέρνηση – είχε πρωτίστως το φινάλε: ένα καλοκαιρινό 40λεπτο πάνω από τα νερά του Αιγαίου, που μελετήθηκε προσεκτικά από το Μαξίμου στις 5 Ιουνίου. Ετσι, μία εβδομάδα μετά, στη μία άκρη της ολόλευκης βεράντας στο ορεινό χωριό Πύργος στη Σαντορίνη τοποθετήθηκαν δύο γαλάζια πόντιουμ με την επιγραφή «Greek Summer 2020», στην άλλη άκρη στήθηκε εξέδρα για τους φωτορεπόρτερ και σε υπερυψωμένο σημείο πήραν θέση οι κάμερες. Στην πραγματικότητα τίποτα δεν θα μπορούσε να πάει στραβά στη σκηνοθεσία, αφού το τοπίο θα «δούλευε» από μόνο του. Μοναδικό άγχος της κυβερνητικής ομάδας ήταν η ακρίβεια στον χρόνο, ο σωστός συνδυασμός εικόνας και λέξεων στην κατάλληλη στιγμή. Και κεντρικός στόχος, να διαδοθεί από μεγάλα μέσα ενημέρωσης – μεταξύ άλλων BBC, CNN, Bloomberg, Liberation, Handelsblatt, Politico, Xinhua, Al Jazzera κ.ά. – το συμβολικό… μονοπλάνο με τον Πρωθυπουργό μπροστά σε ένα «ζωντανό» κυκλαδίτικο καρτ ποστάλ.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ