Eνας χαλαρός τύπος έχει αράξει στην ορχήστρα του Ωδείου του Ηρώδου του Αττικού έχοντας αφήσει δίπλα του ένα ζευγάρι σαγιονάρες αδιαφορώντας ότι μόλις λίγα εκατοστά πιο πέρα στέκεται ο Χάρος με δυο διαφορετικά συνολάκια – ένα μοβ και ένα κόκκινο – κρατώντας όχι ένα αλλά δύο δρεπάνια. Αδιάφορη για την παρουσία του Χάροντα μοιάζει ωστόσο και η Ισιδώρα Ντάνκαν, η οποία ονειρεύεται κατάλληλες πόζες για μια χορογραφία, όπως και ένας άλλος κύριος που μοιάζει να προσπαθεί να ισορροπήσει τα μέλη του που δεν είναι άλλα από μια σεζλόνγκ, μια γέφυρα από τα Ζαγοροχώρια, αλλά κι ένα τμήμα εκείνης του Σαν Φρανσίσκο, όπως και ένα καμπαναριό. Ποιοι είναι όλοι τούτοι οι αλλόκοτοι «καταληψίες» που έχουν πιαστεί σε έναν διπλό χορό, ανάλογα με το μέγεθός τους, σε ένα μνημείο που συνήθως υποδέχεται θεατές και όχι απλούς τουρίστες; Ποιες είναι οι 38 τούτες μορφές που στήνουν τη δική τους παράσταση κάτω από την εντυπωσιακή αψιδωτή πρόσοψη του ρωμαϊκού ωδείου, προκαλώντας τους θεατές να σταθούν πλάι τους, να φωτογραφιστούν μαζί τους και αν θελήσουν να παρακολουθήσουν από το κοίλο τον στατικό χορό τους;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ