Ξεκίνησε κλασικές σπουδές στο Ωδείο. Πήρε μαθήματα από τη μεγάλη ντίβα του κλασικού τραγουδιού, τη μέτζο σοπράνο Κρίστα Λούντβιχ, πηγαίνοντας στο σπίτι της στις Κάννες για να τη διδάσκει. Στη συνέχεια η Αννα Παγκάλου με υποτροφία του Ιδρύματος Ωνάση έζησε για τέσσερα χρόνια στη Βιέννη και δούλευε μαζί της. Εκεί συναντήθηκε με μία άλλη μεγάλη λυρική τραγουδίστρια, την Αντονιέτα Στέλα, αγαπημένη σοπράνο του Δημήτρη Μητρόπουλου, και συνέχισε μαζί της στη Ρώμη. «Μετά το γερμανικό ρεπερτόριο είπα να επαναπροσεγγίσω την ιταλική πλευρά της όπερας. Με γοητεύουν τα λιμπρέτι. Κυρίως ο Βέρντι. Αν τα λιμπρέτι είναι αφελή, αποστασιοποιούμαι από το συνολικό έργο. Είμαι καθαρά της γερμανικής σχολής». Το 2003 κέρδισε το Α’ Βραβείο στον Διεθνή Διαγωνισμό «Δημήτρης Μητρόπουλος». Το 2005, στο πλαίσιο του σχεδίου «Οπερα της Γης» της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας, συμμετείχε ως κορυφαία στην όπερα του Vasil Tole «Eumenides», η οποία ανέβηκε στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού. Από το ντεμπούτο της έως σήμερα έχει εμφανιστεί ως σολίστ στην Αυστρία, τη Γερμανία, την Ιταλία, τη Γαλλία, την Ουγγαρία, την Αίγυπτο, την Τουρκία, την Ελλάδα και την Κύπρο, ερμηνεύοντας όπερα, lied, έργα μουσικού θεάτρου και σύγχρονη μουσική. Στη σύγχρονη πραγματικότητα η μέτζο σοπράνο έγινε περφόρμερ της φωνής και πειραματίζεται ανάμεσα στα όρια του κλασικού τραγουδιού και στις νέες φόρμες που δημιουργούνται από τις πειραματικές ηχητικές πρακτικές.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ