Ενας από τους σημαντικότερους σχεδιαστές του 20ού αιώνα, ο Paul Rand, διδάσκοντας οπτική επικοινωνία στο Yale είχε δηλώσει σε έναν αμήχανο σπουδαστή που δυσκολευόταν να «σώσει» ένα κακό λογότυπο: «Αν δεν μπορείς να το κάνεις καλό, τότε κάνε το μεγάλο. Αν δεν μπορείς να το κάνεις μεγάλο, τότε κάνε το κόκκινο».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ