Ισως να είναι ακόμη νωρίς για απολογισμούς. Οι οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές συνέπειες του κορωνοϊού εξακολουθούν να εκτυλίσσονται. Κάποιες πρώτες παρατηρήσεις, όμως, αναφορικά με το νέο τοπίο των μέσων ενημέρωσης που αναδύεται μέσα από την πανδημία, τις επιτρέπουν οι μήνες που έχουν ήδη περάσει, τις επιβάλλουν οι ερχόμενοι. Πρώτα, τα καλά νέα: η κρίση συνοδεύτηκε από μία μεγάλη αύξηση της κατανάλωσης ειδήσεων, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες χώρες. Οπως αναφέρουν χαρακτηριστικά οι συντάκτες της ετήσιας Εκθεσης για την Ενημέρωση στο Διαδίκτυο (Digital News Report) του Ινστιτούτου Reuters για τη Μελέτη της Δημοσιογραφίας του πανεπιστημίου της Οξφόρδης, «η δημοσιογραφία έχει σημασία και είναι ξανά σε ζήτηση». Αλλά η πανδημία ήρθε παράλληλα να μας υπενθυμίσει πόσο ανοιχτοί έχουμε γίνει στις συνωμοσίες και την παραπληροφόρηση. Και το επιπλέον ενδιαφέρον του κοινού δεν έφερε αύξηση των εσόδων για τις επιχειρήσεις του Τύπου, κάθε άλλο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ