Στο να αλλάξουν συσκευασίες ή ακόμη και να καταργήσουν ολόκληρες σειρές προϊόντων προχωρούν πολλές αμερικανικές εταιρείες τροφίμων για να μην κατηγορηθούν για ρατσιστικά στερεότυπα λόγω των εξελίξεων στις ΗΠΑ. Πρόκειται για τέλος εποχής στις συσκευασίες γνωστών προϊόντων, όπως του ρυζιού που είναι γνωστό στην Ελλάδα ως Μπαρμπα-Μπεν.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ