ΤΑΙΝΙΑ

Χωρίς παιδιά

ΕΡΤ2, 23.00

Ανορθόδοξη, κάπως ενοχλητική μα και με χιούμορ δραματική κομεντί πάνω στη σχέση ενός χωρισμένου πατέρα εννιάχρονου κοριτσιού με μια όμορφη γυναίκα από το παρελθόν του, την οποία ερωτεύεται παράφορα παρότι εκείνη δεν συμπαθεί τα παιδιά. Μεγάλη επιτυχία στη χώρα παραγωγής της (περισσότερα από μισό εκατομμύριο εισιτήρια) η ταινία παρουσιάστηκε επίσης στο Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ του Τορόντο εντυπωσίαζοντας κοινό και κριτικούς. Παραγωγή: Αργεντινή, 2015. (95΄), ** ½

ΕΚΠΟΜΠΗ

Στο σπίτι με τον Τόνι Σφήνο

Mega 23.00

Ενα ξέφρενο καλοκαιρινό πάρτι με μουσική, τραγούδι και χορό με οικοδεσπότη τον Τόνι Σφήνο. Καλεσμένοι του ο Δάκης, η Μαντώ, ο Κώστας Μπίγαλης, η Πωλίνα, ο Κώστας Χαριτοδιπλωμένος και ο Λάμπης Λιβιεράτος να τραγουδήσουν κομμάτια που έχουν συνδεθεί με τις πιο ανέμελες στιγμές μας, τα οποία θα τραγουδήσουν οι αυθεντικοί του είδους.

ΣΕΙΡΕΣ

Πενήντα – πενήντα

Mega 22.00

Ο Νικηφόρος βάζει σε εφαρμογή το σχέδιο «τραπέζωμα στον Ραγκούση» με σκοπό να τον πείσει να τους απαλλάξει απ’ την κοινωνική εργασία. Ο Παύλος βιώνει τη μοναξιά του μέχρι που ένας «άγγελος» πέφτει στην αυλή του διπλανού σπιτιού και μπαίνει και στο δικό του σπίτι. Ο Μίμης το παρακάνει με το διαζύγιο και η Ξανθίππη πρεσαρισμένη πάει να βρει την Ειρήνη στο Λονδίνο.

Η ώρα της πτώσης

ΕΡΤ1 00.20

Η αστυνομία καταφέρνει να εντοπίσει το κρησφύγετο του Σπέκτορ, χωρίς να βρει το παραμικρό ίχνος της Ρόουζ Στανγκ. Η Γκίμπσον δίνει εντολή στην ομάδα της να προχωρήσουν τις ανακρίσεις των μαρτύρων. Παρ’ όλα αυτά, μόνον όταν ο Σπέκτορ κάνει μια τελευταία κίνηση για να διατηρήσει τον έλεγχο της κατάστασης, η Γκίμπσον παίρνει κάποιες απαντήσεις. Καθώς εκείνη και ο Σπέκτορ έρχονται αντιμέτωποι, έχουν και οι δύο την ευκαιρία να κοιτάξουν κατάματα τη Νέμεσή τους, καθώς και οι δύο έχουν τις δικές τους μάχες να κερδίσουν.

ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ

Τα στέκια – ιστορίες αγοραίου πολιτισμού

ΕΡΤ2 20.00

Μία σκηνή. Ενα φως. Ενα μικρόφωνο. Ενας κωμικός. Πολλά αστεία. Δυνατά γέλια που λειτουργούν ως αποτελεσματικό ξόρκι απέναντι στην ανελέητη καθημερινότητα. Και το κοινό: χωρίς ηλικία, κοινωνική θέση, φύλο. Μόνο με διάθεση: για γέλιο και αποφόρτιση. Ξεκινώντας κατά έναν τρόπο από τον κομπέρ Γιώργο Οικονομίδη, εισάγεται στη λαϊκή συνείδηση με τον Χάρρυ Κλυνν, ο οποίος δούλεψε και γνώρισε το είδος στην Αμερική. Στην πρόζα του Γιώργου Μαρίνου, αλλά και μετέπειτα στις παραστάσεις του Τζίμη Πανούση μπορείς να διακρίνεις επίσης στοιχεία stand up.